YLEISTÄ TIETOA

Verkkokaupan tuotteita myy Konatech (3348064-5). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.idyllica.fi sivuston kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin käyttöehtoihin.

MAKSUPALVELUTARJOAJA

Klarna

Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Nordea, Handelsbanken, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, omaSp, S-Pankki, Ålandsbanken, Danske Bank, Klarna lasku ja Klarna tili sekä yleisimmillä maksukorteilla (Visa, Visa Electron, MasterCard sekä American Express).

Verkkopankit ja maksukortit
Verkkopankki- sekä maksukorttimaksamiseen liittyvän maksupalvelun toteuttaa Klarna Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella.

Klarna lasku – maksuehdot

Osta nyt, maksa jälkikäteen.

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

• Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
• Maksuaika aina 14 vuorokautta
• Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
• Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä

Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 eur ja korkolain mukainen viivästyskorko. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Klarnan turvallisuuskäytäntöjen vuoksi Klarna-laskulla tilattuja tuotteita voi lähettää vain tilaajalle itselleen.

Klarna erämaksu – maksuehdot
Maksa erissä alkaen 5 eur / kk.

Klarna Erämaksu -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Erämaksu on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Erämaksulla maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Erämaksulla maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

• Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
• Kuukausierä 5 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta
• Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
• Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
• Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
• Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle

Katso verkkokauppamme kassalta ajankohtaiset tilinhoitomaksut sekä vuosikorot.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Yleiset ehdot löydät täältä.

Lisätietoa Klarnan maksutavoista löydät Klarnan sivuilta.


TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT

Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Paketit lähtevät meiltä tällä hetkellä 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja venyä hieman.

Toimitusaika vaihtelee varastotilanteen mukaan. Normaalitoimitusaika on 1-3 työpäivää. Sesonkiaikoina toimitusajat voivat olla joskus pidemmät. Jos tuotetta ei ole varastossa, arvioitu toimitusaika on tuotteesta ja toimitustavasta riippuen noin 1-4 viikkoa. Idyllica.fi ei ole vastuussa mahdollisista viivästyksistä sen jälkeen kun tuote on lähetetty.

Toimituskulut sisältävät kuljetus- ja pakkauskulut. Tarjoamme asiakkaillemme toimituksen PostNordin noutopisteeseen.

POSTNORD

Nouto valitsemastasi PostNordin noutopisteestä ILMAINEN
Paketti on tavallisesti perillä vastaanottajan valitsemassa noutopisteessä 1–2 päivän kuluessa. Vastaanottaja saa tekstiviestinä, sähköpostitse tai mobiilisovelluksessa ilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa. Sovelluksen avulla paketin kulkua voi seurata koko matkan.

Paketteja säilytetään noutopisteissä vähintään 7 vuorokautta. Saapumisilmoitus sisältää aina tiedon viimeisestä noutopäivästä. Mikäli asiakas ei nouda pakettia, se palautetaan lähettäjälle asiakkaan kustannuksella.

Käsiteltyämme tilauksesi, saat sähköpostiisi ilmoituksen että ”Tilaus on toimitettu kuljetukseen”, sekä seurantanumeron lähetykselle. Tuotteesi on tällöin toimitettu valitun kuljetusyhtiön kuljetukseen.

Perimättömistä postipaketeista veloitetaan 20 euroa hallinnollisten kustannusten kattamiseksi.

Jos olet estynyt noutamaan lähetyksesi, niin olethan meihin yhteydessä mahdollisimman pian. Tällöin pystymme ehkä vielä vaikuttamaan siihen, että lähetyksesi ei ehdi lähteä meille takaisin noutamattomana.

VAIHTO- JA PALAUTUS

Idyllica.fi noudattaa Kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta. Jos tuote ei ole sopiva tai se ei vastaa tilaamaasi tuotetta; olet oikeutettu palauttamaan tuotteen 14 vuorokauden kuluessa tilauksen saamisesta. Palautuksesta pitää aina ensin ilmoittaa idyllica.fi asiakaspalveluun sähköpostilla. Yli 14 vuorokauden jälkeen palautetut tilaukset käsitellään tapauskohtaisesti.

Palautusohjeet

Voitte palauttaa tuotteen PostNordilla. Jos mahdollista, laittakaa tuote samaan postipakettiin, jossa se tuli.

Palautetuista tilauksista emme hyvitä toimituskuluja. Palautus on omakustanteinen.
Vähennämme kuljetusmaksun palautussummasta, mikäli järjestämme siihen itse rahtikirjan. Voitte myös tehdä lähetyksen omatoimisesti, kunhan palautus kuljetetaan perille asti alla mainittuun osoitteeseen.

Palautusosoite on: Juhonraitti 4 b B, 39200 Ylöjärvi.

Palautamme teille rahat ja päivitämme Klarna-laskunne, kun olemme vastaanottaneet tuotteen alkuperäispaketissa laput paikoillaan.

Ohjeet palautukseen saat myös lähettämällä sähköpostin asiakaspalveluun. 

Liitä palautettavaan tuotteen mukaan:

  • Tilaajan nimi
  • Tilausnumero
  • Palautuksen syy

Muista ottaa palautuksesta kuitti/tosite itsellesi todisteeksi jos lähetys jostain syystä sattuu hukkumaan.

Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen. Mikäli näin ei ole, emme palauta tuotteen koko hintaa.

Kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty, Klarna palauttaa RAHAT normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa, joskus voi mennä jopa 5 arkipäivää. Klarnan laskun/osamaksun tapauksessa hyvitys tehdään Klarna-laskulle tai -tilille.

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET TAI KADONNEET LÄHETYKSET

Jos lähetys katoaa matkalla tai huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä, lähetykset voivat vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, ota tuotteesta kuva ja tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sitten heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme sinulle korvaavan tuotteen. Jos tilauksesi ei ole saapunut perille ja se on kadonnut matkalla sinulle niin ota heti yhteyttä Idyllica.fi:n asiakaspalveluun kohtuullisessa ajassa, kuitenkin viimeistään 30 päivän sisällä lähetyksestä.

REKLAMAATIOT

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta sähköpostitse mahdollisimman pian kuitenkin kohtuullisessa ajassa viimeistään 30 päivän sisällä lähetyksestä.

TARJOUSKOODIT JA ALENNUKSET

Idyllica.fi:n markkinointikanavissa julkaistaan toisinaan tarjouskoodeja verkkokauppaamme. Prosenttimuotoinen alennus annetaan kaikista tuotteista, myös tarjoushinnoista.

Erityisissä alennuskampanjoissa saatamme rajoittaa alennuskoodin käyttöä yhteen kertaan per asiakas. Tämä tarkoittaa sitä, että koodia voivat käyttää vain rekisteröityneet/kirjautuneet asiakkaat ja vain yhden kerran.

TIETOSUOJA

Idyllica käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Kun asioit verkkokaupassamme, selailet verkkosivujamme, tilaat uutiskirjeemme, otat meihin yhteyttä asiakaspalvelumme kautta, osallistut järjestämäämme markkinointikampanjaan, kilpailuun tai asiakaskyselyyn, voimme kerätä sinusta henkilötietoja.

Idyllica.fi laillinen peruste henkilötietojen käsittelyyn ja henkilötietojen käsittelyn oikeutetut tarkoitukset:

  • Antamasi suostumus, esimerkiksi markkinointiluvan antaminen uutiskirjeen tilaamista varten
  • Kun käsittely on välttämätöntä kanssasi tekemämme sopimuksen kannalta (esimerkiksi verkkokaupasta tilaamiesi tuotteiden toimittaminen)
  • Asiakaspalvelupyyntöösi vastaaminen
  • Muu oikeutettu peruste henkilötietojen käsittelyyn, esimerkiksi verkkokauppamme kehittäminen
  • Jos keräämme henkilötietojasi muihin tarkoituksiin, pyydämme tähän sinulta hyväksyntää etukäteen.

Keräämme verkkokaupassa ostamisen yhteydessä tiedot tilaamiesi tuotteiden toimittamista varten. Tällaisia tietoja ovat nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, IP-osoitteesi, tilauksen summa sekä tilatut tuotteet.

TURVALLISUUS

Idyllican verkkosivujen ja asiakkaan välillä on suojattu yhteys. Maksuvaiheessa asiakas siirtyy ulkopuolisen maksunvälittäjän sivulle, joka vastaa oman palvelunsa tietosuojasta. Idyllican sivujen ja maksunvälittäjän sivujen välillä siirretään salatun yhteyden kautta tilauksen tiedot sekä maksutapojen yhteydessä kuvatut asiakastiedot.

KÄYTTÖEHTOJEN MUUTTAMINEN

Pidätämme oikeuden muuttaa käyttöehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin käyttöehtoihin.

Idyllica.fi pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin, sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen esim. hinnoitteluvirheiden johdosta.

YLIVOIMAINEN ESTE (Force Majeure)

Idyllica.fi ei ole vastuussa viivästyksistä / virheistä, jotka johtuvat yrityksen hallitsemattomista olosuhteista, kuten pandemiasta, lakoista, tulipaloista, sodista, viranomaispäätöksistä, toimittajan myöhästyksistä tai muusta vastaavasta idyllica.fi:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Emme myöskään ole vastuussa muiden ulkopuolisten tekijöiden virheistä ja vahingoista, jotka kohdistuvat tuotteisiimme.

Remonttityön Takuu – Tiedot ja Ehdot

1. Takuun Kesto

  • Takuu on voimassa 24 kuukautta työstä valmistumisesta.
  • Takuu kattaa vain työn osan, joka liittyy työn laadun ja käytettyjen materiaalien virheisiin. Takuu ei kata normaalista kulumisesta tai väärästä käytöstä aiheutuvia vaurioita. Rakennusmateriaalien valmistajat ovat vastuussa myymiensä materiaalien virheistä ja laatuongelmista. Materiaalien valmistajat vastaavat tällöin takuusta omin ehdoin.

2. Takuualue ja Soveltaminen

  • Takuu kattaa vain työssä käytetyt materiaalit ja urakoitsijan itse suorittaman työn osuuden.
  • Takuu ei kata työn tilaajan tai kolmansien osapuolien itse tekemiä muutoksia.

3. Takuu ja Vikailmoitukset

  • Mikäli työssä ilmenee vikoja tai puutteita takuuajan sisällä, tilaajan tulee ilmoittaa niistä kirjallisesti urakoitsijalle mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa vian havaitsemisesta.
  • Urakoitsija arvioi reklamaation ja päättää mahdollisista korjauksista.

4. Takuu ei kata seuraavia asioita:

  • Normaali kuluminen ja vanheneminen.
  • Tilan/rakennuksen virheellinen käyttö tai ulkoiset tekijät, kuten kosteus, lämpötilan vaihtelut tai muut ympäristön olosuhteet sekä poikkeukselliset sääolosuhteet, jotka voivat aiheuttaa vahinkoa.
  • Tilaajan itse tekemiä muutoksia tai korjauksia ilman urakoitsijan hyväksyntää.

5. Takuu ja Korjaukset

  • Mikäli takuun piiriin kuuluva vika havaitaan, urakoitsija sitoutuu tekemään korjaukset ilmaiseksi, silti materiaalien valmistajat vastaavat takuusta käytettyjen materiaalien osalta.
  • Korjaukset suoritetaan mahdollisimman nopeasti ja sovitaan erikseen tilaajan kanssa.

6. Takuu ja Alihankkijat

  • Takuu kattaa myös mahdollisten alihankkijoiden tekemät työt, jotka ovat osana remonttia.
  • Urakoitsija on vastuussa alihankkijoiden työstä, mutta heillä saattaa silti olla omia erilaisia takuuehtoja.

7. Vastuut ja Velvollisuudet

  • Takuu ei kata ongelmia, jotka ovat syntyneet tilaajan tekemistä muutoksista tai huollon laiminlyömisestä.
  • Urakoitsija ei ole vastuussa kolmansien osapuolien vahingoista tai onnettomuuksista, jotka eivät liity suoritettuun työhön.

8. Erimielisyydet ja Riitojenratkaisu

  • Mikäli työstä ilmenee erimielisyyksiä, pyritään ensin ratkaisemaan ne neuvotteluteitse.
  • Mikäli erimielisyyksiä ei voida ratkaista neuvottelemalla, osapuolet voivat viedä asian Kuluttajariitalautakuntaan tai käyttää muuta riitojenratkaisumenetelmää.

9. Muut ehdot

  • Takuuehdot voidaan esittää omassa erillisessä kohdassaan, erillään maksu- ja työaikaehdoista.
  • Takuu voi olla voimassa vain, jos maksu on suoritettu täysimääräisesti ja ajallaan.